FÖR ER ALLA TROGNA........

Jag har då alldeles tappat sugen för det här med bloggen.....Så länge jag inte har nått kuligt att skriva om så får man liksom ingen lust att rapporetra vad som händer och sker heller.

Men ni kära läsare är in varje trogna dag och väntar på en uppdate så jag måste väl ta tag i detta och skriva några rader.

Inget roligt har hänt på hela våren känns det som. Är så fruktansvärt trött på att bo i denna otroligt tråkiga by att jag helt tappat gnistan. Man lever som en övergödd pensionär här. Äter skiter och sover....inget mer. Jo just ja, jobba oxå !!

Hela byn känns som om den är på väg i graven...Vad gör alla folk och ungdomar?? Ser ut som ett radioaktivt moln dragit över bygden så att man måste gå in, stänga alla fönster och dörrar och inte gå ut på 75 år typ...Tråkigt är det ialla fall och jag kommer inte att bli kvar här i byn trampandes så jäkla skit länge till...

För bara en så där 4-5 år sedan så var det mycket folk i farten ute både på kvällar och helger..Men nu så sitter väl alla hemma och häckar vid facebook, elelr vad dom nu gör. Och eftersom vi bor mitt i byn så upplever man ju verkligen att likvakan är här för att stanna.

Fan vad jag klagar..jag vet. Men jag ska då verkligen försöka ta tag i detta och se mig om vart jag ska ta vägen. Har till och med kollat på jobb i Norge...?? Hahahha fast det var ända uppe i NordNorge och det känns väl helt offpist ialla fall.

För övrigt rullar det mesta på som vanligt med träning, jobb och ungar. Tränar på ganska så hyffsat igen. Cyklade en 5 mils tur på mtb:n i går och då körde jag på ett fågelägg(?) som låg mitt på vägen, vad det nu gjorde där....Fick lov att åka tillbaka och titta i...Och det var minsann ett med innehåll. URK!! Nått skärt kladdigt låg i och jag höll på att spy. Är det inte ormar man sladdar på så är det ägg.....??

Nej Lotta jag har inte vart på Malta och inte hört någon som vart där heller. Malta..?? Då tänker jag på melodifestivalen hahahaha dom brukar ju ha såna jäkla hemska låtar med, men det är säkert bra. Billig öl, bra strand och snygga boys på beachen finns det väl överallt  ;)      Dåligt med glögg kanske  hahahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0