SANNINGENS MINUT....

Är det något som kan förstöra självförtroendet rejält så är det en hederlig bikini provning på H&M........

Det första som händer när man kommer in i provhytten är att man ser ju sig själv från alla möjliga och omöjliga håll = Vilja gå å köpa sig en snara !!

Sen kommer nästa chock....ingenting passar för faaan !!!

Det finns verkligen en milion olika modeller och färger. Men eftersom man är vitare än en tandblekning så här års så är det inte ens en fundering på att ta något i beigie eller vitt, för då ser man ju ännu fulare ut än vad man är. Det fick bli en grön med bananer på....hahaha ja ni hör rätt, och några andra säkra kort som rött och svart.

Banan bikinin gick fet bort kan jag lova. Där var ingenting rätt, till och med bananerna såg ut som västerås gurkor när den kom på  =(    vansining ful !!

Sen är det nästa STORA problem.....Alla bh:ar är ju nått som heter bandau modell (eller hur det stavas) Och då krävs det lite hyllor liksom. Och det är jag befriad från...tyvärr. Så man har lite problem med att få själva bh:n att sitta på plats. Vet inte hur man ska få den att sitta kvar heller, men jag kan lova att det inte blir så mycket aktivitet på stranden med en sådan på.....Vips så har den åkt ihop och man står där med syltlökarna på vid gavel...  0 kul på en skala

Man hittar som sagt alla fel man kan när man står näck i en provhytt med i milion speglar.....Varför åt jag dom där jävla OLW påsarna hela vintern..?? Och varför har min röv blivit till ingenting, och gäddhänget på armarna är värre än gammelgäddorna ute i sommarstugan...!! Sen får man syn på hur man ser ut i håret bakifrån...Det är den sista stöten för att snarköpet nästan ska gå igenom. Ehhhh hade jag en såndär kuddfrilla när jag gick hemmifrån ?? Jag som tyckte att jag var ganska så good looking... FAN

Jag vet att jag snart är 50..men det hjälper inte mig. Jag vill inte att allt ska hänga om det går att fördröjja tills jag blir 60..eller 70. Sån är jag och jag mår bäst av att inte ha en massa äckel kilon dallrande runt hela mig. Flytet jag har är att det allra roligaste jag vet är att träna...gudseklov kan man tycka, så man kan fortsätta OLW:a på kvällarna och ta sig en kebabare med massor av strips någon gång i månaden. Jag skulle nog rulla fram om jag inte tränade så pass mycket som jag gör. Och rulla fram det har jag gjort en tidsperiod tidigare i mitt liv....Och det vill jag ALDRIG göra igen..

Hur som helst...Det blev en bikini i alla fall. Svart å brun randig....med bandau bh. Så ser ni mig ligga blixtstilla på beachen i sommar så förstår ni ju varför....Rör jag en fena så är lökarna framme

EN VECKA KVAR... SEN SITTER VI PÅ SAMMA STRAND. JÖSSES VAD SKÖNT DET SKA BLI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0