UPPLADDNING FÖR STRAFFRUNDA....

Laddar för ett låååångt grispass igen. Sprang i 2 timmar häromdagen och ska göra ett till om 45 minuter....

Jag måste försöka få in ett och annat sånt pass i veckan, kan inte bara springa å små fisa med mina bekväma mil rundor. Fast det är inget jag ser framemot. Det gör ont i varenda jävla kroppsdel och jag nästan kräks av tristessen av att hålla på i flera timmar. Men jag vet attd det är bra i slutändan, och sen känns ju ett pass på runt timmen som en pice of cake ju.

Annars är jag en som vill grisa på med intervaller och sånt skit. Älskar backintervaller, är det enda som jag är riktigt vass på...om jag själv får skryta. Hade oxå kunnat nöta på med älgluffs ofta tror jag, men då skriker mina axlar rakt ut. Så det blir det aldrig i stort sett. Springa väg och sånt skit är totalt avtrubbande för mig. Jag måste få vara i skogen annars kan jag nästan skita i löpningen.

Sen vill jag ha en ny träningskompis igen..En som inte babblar hela tiden och en sån väntar på mig när jag blir trött, en som skrämmer bort alla ormar å snuskgubbar som kan ligga å lura i någon buske. En kompis som alltid ställer upp när vill ut och som inte pustar....vi tar det senare eller inte alls kanske. Du får ursäkta Anki, men du är suverän.....Men någon hund blir du aldrig  ;)

Jaaa jag vill ha en hund som hänger med mig i ur och skur...så är det !!! Och Trond ska han heta det har jag redan bestämt..så det så

Jag tvättade mina vita tygskor i går och ställde ut dom på tork och vipps så sket en mås rätt på den ena....Sååån typiskt Hedbergskt otur !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0