PÅ RAGGAR STRÅT....

I väntan på att pommesen ska bli klar i ugnen kan jag ju fördriva tiden här i någon minut.

Idag har jag vart till Hedemora och kollat på marknad och cruising. Skit dåligt med stånd och inte så värst fina bilar heller. Fanns väl en och annan man skulle kunna tänka sig och ta över. Men det var mest gamla surhinkar som det var både fula ägare till och dålig puts på lacken.....

Kul var det att det var ett gäng gamla Saabar och Bubblor i mängden av hinkar. Då fick man såååå mycket flasch backs av den gamla goda tiden med raggar baggen jag hade. Absolut den svinroligaste tiden i mitt liv.

Nu ska det ätas grillat snart. Det grillas 24-7 här. Blir snart trött på allt grillande, allt smakar lika till slut. Sen ska vi välja på att titta på melodifastivalen eller gå å lägga oss..?? Andra saker som att gå ut och kolla på byn förekommer inte här längre....Man vet att man kommer at vara den enda som gör det, så då är det lika bra att vara hemma liksom  =(

Därför får det bli...Hejja Saade !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0