MOT TURKLANDET......

I morgon bitti pyser vi till Turklandet igen.....

Skönt som satan med lite slappande vid stranden. Har tagit samma hotell som vi vart på några gånger tidigare. Mitt i stan och typ 50 meter från stranden...Gött mos liksom.

Veckan som vart har gått i 200 knutar...Jobbat sönder mig känns det som, så det kommer att sitta fint med lite softande vid poolkanten nu.

Vill medans jag skriver lite här meddela den annonyma personen som undrar om jag har annorexia..??? Det kallas träning kompis, någonting som du säkert aldrig aldrig utövat och aldrig kommer att göra kan jag tänka mig. Bara för att man gillar att hålla igång istället för att sitta framför tv:n och chipsa så har man inte anorexia..vettu !!
Sen gillar jag inte anonyma komentarer..fegt och looser betonat.

Nää undrar om jag ska ta ett intervall pass på en timme sådär innan jag går och lägger mig...tycker bestämta att jag börjar se svullen ut   ;)

Hej hopp ni andra sköna nissar som läser detta.....Vi hörs framöver, kanske från ett varmare land. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0