BRRRRRR !!!

Hemma igen......

Turkland bjöd som vanligt på en massa galna saker. Ingenting fungerar som det ska uppe i knoppen när man är där, vilket innebar att jag blev utjagad från en moské t.ex av en skitarg gamal turkgubbe. Jag bara klampade in i en moské för att kolla läget liksom....DET skulle jag inte ha gjort. Det kom en turk farande i 300 knutar och skrek åt mig att ta av mig skorna och att man skulle ha en typ slöja på sig över trynet...Det hade inte jag. Hahahaha fan vad vi skrattade efteråt när jag lomade iväg ut från byggnaden med den där turken argt stirrande på mig.....

Annars så har vi väl grejjat med det vanliga....Shoppat, ätit, badat och skrattat nå så innihelskotta åt allt sjukt som händer hela tiden. Varmt å gött har det oxå vart så det blev en chock när man klev ut från Arlanda och det var 10 grader och regn....Nu vill man ju ha stek väder här med och inte det här kalla skiten..

Till veckan blir det jobb och en Älvdals tripp om vädret blir kuligare. Sen kan det rent av hända att man drar vidare till Torsby till lördagen för där är det en bauta cruising. Vädret får bestämma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0