20....FAST DET KÄNNS SOM IGÅR

Har inte haft tid med bloggande på ett tag...

Jobbade ganska mycket förra veckan och så åkte jag till Torsby i fredags direkt efter en larm installation.
Fy det var jobbigt, var helt mör i skallen innan jag kom ner till Värmland. Somnade ganska så ovaggat på kvällen.

På lördagen var vi runt i lite affärer och kollade. Fikade på ett jättemysigt konditori som dom har där. Allmänt slappt fram till 5 snåret då det skulle fixas runt lite med mat till Ninnis 20 års kalas. Jag hade den stora äran att sköta pommes frittes inne i Felices stuga och Ninni körde på med kyckling i sin.

Sen var festen typ igång.....

Jag tror bestämt att halva Torsbys befolkning var inne hos Ninni. Det spelades spel i köket för dom som ville det och i vardagsrummet så var det dans.Det ville inte jag, så jag höll mig till spelet i köket....Så jävla roligt, det var, ett spel som vi brukar köra i våran familj på julaftonen som heter Med andra ord....Hahahaha helt hysteriskt kul.

Vid 11 draget så skulle vi på ett ställe som hette Idet som är typ 30 meter från Ninnis hus. Först kände jag med va faan ska jag dit å göra??? Känner ingen och trodde jag skulle bli fet äldst där. Men då skrek alla att jag vist skulle med och att Saras mamma som är lika old som mig skulle ju oxå dit...

Ja va faaan tänkte jag...det får väl bli pinsamt då. Det är ju inte värre än att man kan gå hem  =)

Fast det var riktigt skitkul och jag dansade nog mest av alla tror jag. Riktigt skitfränt blev det när vi lämnade fram en lapp till bandet som spelade att dom skulle sjunga för Ninni på hennes födelsedag.....Hahahahhahahaaaa dom slet upp henne på scenen och sa åt henne att här skulle det inte sjungas för henne...utan HON skulle sjunga för oss alla andra....

Ehhh vi tar lite dansband då, får hon ur sig....Och jävlar vilket drag det blev. Hon uppträdde som värsta Lotta Engberg och sjöng så hela stället liksom stannade upp. Alla vrålade när hon drog i gång Carlene Carter värsta slagdänga och det vart totalt proppfullt på det stora dansgolvet och alla sjöng med i refrängen, man hade 1 meter ståpäls över hela kroppen kan jag meddela.

Måste säga att man var lite små stolt över tösen då

Jag fattar fortfarande inte att hon fyllt 20.....Eh vad hände liksom

Nu är vi ialla fall i Norberg igen och ska ha en killkompis till Ninni här på lasagne midag ikväll....Kan bli så illa att han får lov att kolla på Desperate Housewife med oss oxå hahahahaha

Torsbys egna Lotta Engberg liksom


Här vare 3 Drag...som gruppen heter som spelar. Fast i den här stunden blev det 4 drag

20 år sedan...Häpp vad tiden går. Söt blev hon oxå fast hon var flintskallig i nästan 2 år och arg som ett bi på alla som försökte sig på att peta på hennes leksaker. Mest slet hon i andra ungars hår så det blev många skämms situationer kan jag lova....Eller förresten man har fått skämmts i många andra lägen oxå fast hon blivit äldre. Nästan så att man fått haft större skämms kuddar då om jag tänker efter  ;)  Puss jag älskar dig nu och för alltid  <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0