DET VAR DET.....

Min helg har vart ganska bra. På fredagen bestämde jag mig för att skita i mördarbacks tävlingen för att det kräksnöade ute..Jag åkte med upp till Falun men begav mig på shopping i stället....eller shopping och shopping, jag hittade itna = inget alls.

Jag måste vara helt fel ute i mitt klädmode för jag tycker då allt ser ut som kärringkläder..och då borde jag ju igentligen vara rätt inne. Det är pastellfärger och chiffong blusar med blommor och volanger....allt är så JÄVLA fult att man vill spy. Jag vill ha nitar och läder hahahaha..näerå, men detta som erbjuds just nu på typ Gina Tricot vill jag inte ens torka katten med....Pinsamt fult.

Vad ska jag ha på mig i sommar då..?? Det får bli att gå med rumpan bar !!

På lördagen var jag och Anki till Falun och stog i en Ullaredskö innan vi kom in på stadion....Sen sprang vi som ekorrar i skogen för att få dom bästa platserna. Roligast var ialla fall när det kom fram en Ryss till oss på fel sida av staketet  med sån där viktig väst på sig som dom där service männen måste ha för att få vara innanför avstängningarna. Nu hör det till att han var typ 150 cm lång och hade dragit i sig rysk finkel i mängder,  så han kom liksom inte över.....Vi stjälpte över gubben som skrattade som en idiot och ryskan smattrade ur hans finkel luktande trut...Jösses undrar vad han gav för tider till det ryska landslaget igentligen..????

Söndags blev det en lååååångprommis på morgonen på nästan 2 timmar....gött i solskenet. Häckade framför årets sista vinterstudio resten av dagen.

Nu har jag tagit mig runt 8 km i springskorna...ÅÅÅÅÅÅHHHHH varför var jag inte hemma?? Förra turen gick ju överraskande bra och jag var i full färd med att utmana Ninni på en match...Fetglömma det!!!!! Någon med ihopknytna skor skulle ha kunnat springa ifrån mig i kväll ju  :(

Ehhh kön till Ge-Kås..?? Nää vi ska på skidtävling


Ehhh kö i Ullareds skogen..??? Nääää bauta mycket folk i mördarbacken


Kung Jönsson provar fästet


Och den ännu större kungen Northug visar upp sig innan räjcet....

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0