EHHH....EN NAKEN KORV

Jobbat extra i 2 dagar på ett äldreboende kök. Man har glömt bort det här med gammlingmat när man vart i Klackberg och kokat ala carte dom sista åren....

Jag skalade(?) isterbanden från skinn...typ 200 körvar och mixade pannkakorna så en del fick inta sina pannkakor i flytande form... Jaja vi kommer dit vi med vare sig vi vill eller inte, fast då kommer våran generation att få taco, pizza och sushi mixat...hahahaha. Eller Kebeb med strips och medium sås   ;)      Gött att dricka ett kebeb meal bara så där.

Samtidigt har min larmtelefon nästan haft spader i 2 dagar....I går satt jag från det jag kom hem från köksjobbet vid halv 4 till halv 9 i går kväll....Och idag blev det till kl 6.....Skapliga arbetsdagar

Fy inte så jättemånga till sådana tack...

I morgon tror jag att jag drar till Falun på shopping medans gubbarna är och kollar på skidor på Lugnets skidstadio. Det ska ju vräksnöa så jag tar hellre en tur nere på affärs stråket. Däremot så ska jag och Anki dit på Lördag och vråla i mördar backen...Undrar vart vi ska stå så vi syns i tv:n  hehehehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0