NORSKJOBB...NJA INTE UTAN TOLK

Jag kollade lite på skojj på jobb i Norge häromdagen...

Hittade ett som verkade kanonbra på ett litet pesionat som såg ut som det låg i Österike.....Gärna sökande från Sverige. Sen kom den stora utmaningen....Man skulle behärska engelska, eftersom det även var gäster från mycket olika delar av Europa där. Hm, där sprack det  kan jag väl erkänna och när jag såg att pensionatet låg ända uppe i nordnorge så förstår nog dom flesta att jag skulle ha större problem med den norskan än engelskan..hahahaha

28.000 kr i månaden var det i lön...Gött mos

Kan ju faktiskt tänka mig att ta ett jobb i Norge, om det är nått kul inom turistnäringen....Inte skala bananer eller rensa torsk förstås..Nä det skulle sitta fint att knalla runt på något hemtrevligt hotell bland bergen eller vid havet och kanske vara frukost värdinna...sen kunde man träna i fin miljö och stoppa lönen i den stora plånboken...Jaja dream on....

Jag skulle även kunna ta jobb i Frankrike som knarkpolis när jag idag såg vad dom hade för jobbarbilar där........Dä ä annat mot min patrolbil dä  ;)



En Renault Megane RS med 250 pållar under huven och dammar av banan med 0-100 på 6,1 sek....Kan väl vara en helt ok bil att sköta kneget i...

Dax för en fräckis känner jag så här på fredags kvällen.....

En karl gick till läkaren och klagade över för tidig utlösning.
Läkarens gav honom råd:
- När du närmar dig utlösning försök skrämma dig själv!
Mannen köpte en startpistol. Kom hem och satte igång med en 69 med frun. Då utlösningen närmade sej brände han av pistolen.
Nästa dag gick han till läkaren.
- Hur gick det, frågade läkaren?
- Åt helvete, stönade mannen, frun bet av 5 cm av kuken, sket mig i ansiktet och grannen kom ut ur klädskåpet med händerna i vädret...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0