VÄRME TACK.......

Jag vill börja springa nuuuuuuuuuuuuuuuuuuu !!!!

Men va fan är det för jäkla skitväder ute..!! Är det inte storm så är det regn eller blåis eller som när jag och Anki var ute idag....2 decimeter blötsnö på en timme typ. Jag var blöt genom rubbet.

Skulle vara skönt med 20 grader och en kvällstur runt Gladtjärn här hemma. Fast jag kom precis på att det kanske är bättre med is kyla och blötsnö....För då är det garanterat ormfritt ute ialla fall. Snart ska dom där vidriga sakerna fram igen och man ska ha en puls som skriker i pulsklockan hela tiden att man måste sakta ner....fast man såsar redan. Det är livrädds pulsen som bankar hysteriskt och träningspassen blir dubbelt så jobbiga. Har man sen den STORA oturen att kuta över någon snake så skriker klockan så mycket att man nästan får göra ett batteribyte när man kommer hem.....

Konstigt att dom inte uppfinner någon sorts moonboots att springa i som går upp till knäna(minst) och är tjocka som satan....fast lätta. Snakeboots liksom, och så skulle det finnsa radarvarnare inbygda som talar om när det finns långa saker som är typ över 1 dm i faggorna...Eller förresten det kanse måste ökas på till 2 dm, annars kan den ju börja varna för en och annan karl...hehehe

Eftersom min brorson Kimpa....inte Jimpa klagar på att vi är fula på bilderna jag lägger ut så måste jag naturligtvis bjuda på några till.....Och du Kim, då har du inte enns vart i närheten av dom som vi (läs jag) är fula på....Alltså shiiiit man undrar ju ibland hur vi kan få gå lösa

Igentligen så skulle vi knäppa på nörden bakom som köpt med sig en giraff på Ålandsbåten.....???


Dagen efter kvällen före...Man känner nästan ångan av hemkört


Fågelholk minen går alltid hem i webbkameran.....Eller en brax på land minen, välj själv



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0