MISS PIGGY...?

Jag har flyt med mina besiktningar nu för tiden...Opeln passerade idag med godkända betyg.

Det var en tjej som bara var 20 år som var besiktnings gubbe  =)   Det var ju ganska så fränt tyckte jag. Och så vart hon ju extra poppis hos mig när hon tyckte att min Opel var en pärla....Flera sådana tjejjer på bilprovningen vettja.

I går sprang jag min 1:a springvända sen i November..Idag är mina lår som stockar. Men det gick över förväntan bra. Det brukar vara likvaka när man drar på sig springkläderna för första gången så här efter hela vintern. Men efter 4-5 km så var jag inne i ett stim så då blev det lika mycket till...Fast på slutet var det inte tal om att ha snärt i stegen....Halvsläpade mig den sista kilometern hem.

Var på Intersport idag och nöp i lite fina träningskläder...Det ska ju vara rosa till sommarn, illskär som en griskulting ska man kuta omkring och riktigt synas. Och jag som gömmer mig i skogen när jag ska springa kommer ju att skrämma slag på älguslingarna i dessa neonkläder...Undrar om det funkar på ormar oxå ??

Nu måste det snart bestämmas om det blir någon Turkresa i maj.....Är ju faktiskt skapliga priser till "vårt" hotell i år....Fast jag tror ungarna får ta en egen lägenhet i år. Skiljer så lite i pris och så får dom sova i riktiga sängar och inte i så kallade likbäddar 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0