EN SKIDTUR MED RÖDA KNÄN....

Tjohooo min telefon har hittat tillbaka från matoset på IKEA....

Man blir som handikappad när man inte har ett telefon nummer i huvudet, alla ligger ju på telefonlistan liksom och där behöver man ju bara komma i håg namnen...inte så bara det heller i och för sig.....

Jag kunde inte ens numret på min bästa träningskompis Anki..???

Jag hade fått flera kuliga sms och mms under telefonens vistelse på restaurangen, men det känns ju hur nördigt som helst att svara på dom efter en typ vecka...

Jäklar vad jag skidar på här ute i spåren. I 3 dagar har jag brassat (?) runt i bygdens terräng, har åkt lite halv långa turer med inslag av vurpor....jag ramlar inte utför som 99% gör.....NÄÄÄ jag ramlar uppför jag och slår i knäna så jag nästan ser stjärnor och ungjäkeln som är med skrattar så hon nästan pissar ner sig.....jag gör minsann så gott jag kan, att sen stavarna hamnar innanför skidorna vid min fartfyllda saxning i uppförsbackarna är inte med i planen kan jag lova.....En klockren framstupa med knäskrammel blev det ialla fall..

Åhhhhhh jag riktigt längtar till helgen, då blir det Älvdalen till mor och far så att man får göda upp sig med fika bröd 5 gånger om dagen, gräddiga grytor, efterrätter med grädde och chips på kvällskröken..Alltså man köttar i sig så man skulle behöva åka Vasaloppet fram och tillbaka .....i ett sträck

Appropå Vasaloppet så ska vi följa det live i år. Åka med bilen och kuta in och hejja som en dåre på Jimpa som jag tror kommer att bli vass i år...Så pass upp om ni ser någon vimsig rosaklädd nörd i tv:n.....Det kan vara jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0