HÄR KNALLAR DET PÅ......

Veckans övningar har vart som följer......

Larminstallationer med och utan komplikationer. I onsdags fick jag lova att åka i typ 3 mil med hela sidoskjutdörren på vid gavel i 15- grader....Det var någon fjäder som gått sönder så att det inte gick att stänga skiten..BRRRR säger jag. Det var ganska piiinsamt att fräsa runt med full vädring som sagt. Nu är den nästan lagad ialla fall...

Vart i härliga Torsby i 3 dagar oxå. Fast där var det så inni helskotta kallt att det varken blev löpning eller skidor på alla dagar jag var där. Har pysslat med en del annat i stället som det alltid blir när man är där. Nästan så att jag vägrade att åka när lördagen kom...fast jag tyckte ungarna kastade konfetti och serpentiner efter bilen när jag for  :)

Hann bara hem i lördags så var det att byta om till nästa aktivitet.. Disco bowling med mat och alkohol. Var riktigt usel på att kasta dom där jäkla kloten. Fick 4 strikes på 6 spel....sååå uselt. Fast jag var ialla fall inte sämst hann jag notera  ;)
Och mitt spel föll i samma takt som cidern hamnade i magen...höhöhöhö

Hemma på kvällskröken och möttes av en REDIG översvämning i garagehelvetet...Kul att sluta kvällen med att simma bröstsimm i garaget bara så där...!!

Idag har vi mest softat vid tv:n...Skulle ha åkt runt Engelbrekts loppet i finvädret. Men hade varken lust eller ork, kanske var det gårdagens bowling gympa som hade gjort sitt. Men i morrn ska jag minsann brassa en längre sträcka...

Hanna, Anki och Grodan i väntan på sin tur


Anki spelade skitbra...kanske var det innehållet i flaskans anledning  ;)


ÅÅÅHHHH jag vill åka nu !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0