TELIA VAR GOD DRÖJJ.......

FAN.....Jag hinner inget nu för tiden känns det som!!

Förra vecka var jag på kurs i Linköping i 3 dagar. En alltför ursvår kurs för mig som innehöll det mesta från löda kretskort(?) montera/göra om/sätta nytt och dra teleledningar (?) ehhhh...Alltså hallåååååå !!!!  Fatta noll

Satt mest och såg dum ut...mer dum än vanligt, om det nu är möjligt  :)

Jag monterar upp larm...inte extra knäcker på Telia och jag är ju för faaan snart 50 bast...Hur stor är inlärningsförmågan på en kärring då ?? = 0

Fast ett och annat gick nog in ändå skulle jag tro.

Den lilla tiden som är över så kavar jag på ute i terrängen med mina lagg....Känns tungt i år, kom igång så sent. Förra året var man ju i samma form som Haag  den här tiden..Utan att överdriva!

Men men, jag har som vanligt inga tävlingsplaner i år heller. Fast det skulle vara kul med en tjej vasa, men då vill man ha lite mer kräm i armarna än vad som är nu. Dagsformen i armarna är väl ungefär som vaniljsås.

Som läget är nu så vill jag

* Flytta
* Åka mer skidor
* Tatuera mig
* Beställa en Turkresa tills i vår
* Skaffa en städkärring. Själv hinner jag aldrig
* Kanske köpa hund
* Träffa mina ungar
* Hoppas Felice blir frisk i sin kropp snart
* Att Ninni hittar en kille som är...... snäll /snygg / ej lös /ej Konsumskjorta /sportintreserad /uppvaktande /ej  spinkig /helst med fin bil /hundälskande(mops) /ej för gamal /ej för ung /diskutabel/påhittig/ ej för långt bort /generös /jobb /humorfull /våga vara sig själv, dvs inget smygfjärtande... osv osv

Hoj för denna gång

Bjussar på en sån jävla ful bild på oss 3.....hahahaha asså shiiiit hur vi ser ut. En annan del av Köping typ



Sitter och är EXTRA sugen på denna.....Frågan är, gör nått att man har hänglökers ???   ;)

Kommentarer
Postat av: felice

hahaha skön lista på ninni där. PUSS

2011-01-25 @ 09:42:19
Postat av: ninni

glöm inte att han även ska skura efter sig i toan! puschpusch

2011-01-25 @ 18:58:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0