KUNG FÖR EN DAG.....

Idag är jag stolt.....Stolt över mig själv som faaan !!!!

Jag har fått min Securitas legitimation för att helt själv sätta inbrottslarm....

Asså shhhiiit vad nervös jag var när det var dax för "uppkörning" som det kallas för. Först ska man skriva ett GIGANTISKT prov om komponener, signaler och montering...Redan där var jag så nervös att jag hade svarta hål i min hjärna..

Tittade på frågorna och kände paniken komma..!! Jag kan ju för fan inte en enda ju. Bläddrade hysteriskt i papprerna för att hitta åtminstonde 1 jag kunde...Hittade plötsligt några klockrena och då stärktes helt plötsligt mitt ego. Fick faktiskt till ett riktigt bra resultat till slut. Läste igenom frågorna 200 gånger typ för att inte ha slarvfel.....

Sen var det dax för det STOOORA provet. Att sätta ett larm helt själv utan hjälp, bara en barsk "uppkörnings" gubbe som stog ca 15 cm bakom mig hela tiden och studerade varenda detalj jag gjorde. Man kan säga att jag transpirerade rätt duktigt och skruvdragaren var igentligen helt onödig...jag var så nervös och darrig att jag vibrerade in skruvarna i väggarna ändå. Hur jag kom till kunden som jag satt larmet hos är en gåta.....Måste ha vart en total trafikfara på vägen just då   ;)

Intalade mig själv att ta det jäääävligt lungt och göra allt i rätt ordning. Och tamefan gick det inte vägen......Det som jag trodde var en total omöjlighet för 1½ månad sen är helt plötsligt i hamn.....Jag säger som i Torsby..Jag fattar it na (fattar inget alls)

Extra kul var det när jag även hade en snabb tid att sätta larmet på....Inget onödigt såsande om man säger så. 
Extra fränt är det oxå att det bara finns jag och Evelina, min fantastiskt tålmodige brorsdotter som guidat mig i denna hysteriska data värld som är "brudar" och sätter larm på ett STOOORT område. Ja vi kanske rent av är dom enda i Sverige trodde han senare.....Mooooaaahahahaha  asså shhhiiit

Nu har jag tänkt att återkomma i denna blogg värld...Mycket tjat och gnat är det, men ok då jag får väl bjuda på ett och annat flabb igen då...

Och vet ni......Fan vad stolt jag är över mig själv                     

Kommentarer
Postat av: Pernilla

bra jobbat! härligt att du väjer att komma tillbaka i bloggvärlden igen. Har saknat att få skratta åt det du skriver.

//Pernilla

2011-01-15 @ 12:57:04
URL: http://ockenutta.blogg.se/
Postat av: Patrik

Härligt, GRATTIS!

kul att du är ute på banan igen.

2011-01-16 @ 22:08:09
Postat av: lottapotta

Grattis grattis och härligt att du återkommit, ME LIKE!



Kram



Lotta Potta

2011-01-24 @ 10:23:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0