LETS TALK SOME SHIIIT.......

Idag hade jag kunnat bli omvänd.....till det bättre eller till det sämre kan jag inte svara på tyvärr.

Helt plötsligt står det en tjej i 25 års åldern  hemma i trappen och vill prata om bibeln med mig och min granne Rogga som precis stuckigt ut trynet i trapphuset...Ehhh va ? Bibeln får jag ur mig...Vadå biblen??? Ja säger tjejen ska vi ha en liten diskution om vad som står i bibeln ...??

Nä så fan i helvete vi ska, får jag ur mig och puttar nästan ut henne från trapphuset..Grannen Rogga flinar som en drängfull idiot.....Jorå Annelie, det är ju precis vad du, eller ska jag säga vi behöver...

Nänä sånt där går jag inte på seddu..vill jag ha ett samtal om vad som står i den där sagoboken så hör jag av mig...Tack å hej !!!!

Sen skrattade vi allt vad vi orkade i trapphuset   :)

Jag kommer i håg när jag utbildade mig till undersköterska för typ 200 år sedan, så fick jag ett specialjobb om Jehovas vittnen. Jag skulle göra intevjuer och skriva en hel uppsats om denna rörelse. Jag fick tid i Fagersta på Rikets Sal som det bekant heter.....Jäklar vad nervös jag var innan jag åkte dit för en intervju. TÄNK om jag skulle bli påverkad och helt plötsligt tycka att deras livsstil och religion var allt jag sökt efter......

Men jag kan lungt säga tt det var bland det mest sjuka jag vart med om....allt ifrån att inte ge julklappar till att ta emot blod som oxå är förbjudet till ja allt sjukt man kan tänka sig...Jag kokade av ilska när jag hade gjort min intevju och viste med all säkerhet att något "vittne" kommer jag ALDRIG att bli...ALDRIG !!!

Och det roligaste jag läst om denna sekt, var den när några hade klättrat upp på en sån Rikets sal byggnad en mörk natt och möblerat om bokstäverna till  SKITARSLE som det blir om man kastar om och har lite kiss å bajjs humor...hahahahaha så skönt att komma på en sak  

Kommentarer
Postat av: Lotta Potta

Nej, de låter hellre sina barn dö än att de ska få ta emot blod.......vad f-n är det frågan om? Jag har puttat ut två Jehovas på kort tid, då stoppar de j-vlarna sin skrift i min postlåda, HALLÅ, gick inte budskapet fram när jag sa "JAG ÄR INTE INTRESSERAD!"

2011-02-10 @ 19:38:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0