CAT FIGHT......PÅ MACKEN

Varför ska allt konstigt hända mig...?????

Alldeles nyss så var jag och skulle tanka Opeln på en lokal mack här i byn....Skulle man aldrig ha gjort obeväpnad !!

Körde upp lite fint bredvid pumpen och gick ur...samtidigt kommer det en annan bil och kör runt hela pumpverksamheten..jag noterar detta i ögonvrån. Jag ser att mitt tanklock sitter på den andra sidan än jag är van med sen jag kört Forrrrrd i många år och där sitter locket på motsatt sida..Fan man blir tokig, in i bilen och backar tillbaka och ställer mig på andra sidan så att tanklocket hamnar på rätt sida....

Går ut och börjar stoppa in mitt betalkort i automaten...DÅ kommer den andra bilen uppgasande i 110 knyck, tvärnitar och ut kommer en kärring (säkert yngre än jag) utskrikandes som en idiot..Jag kollar upp och undrar vad fan är det som händer...Tror i min enfald att hon vrålar åt ungen som sitter i framsätet bredvid...

MEN icke.....Det är åt mig hon dampar loss. Din jäääääävla idiot får hon ur sig, kan du för i HELVETE bestämma dig för på vilken jäääävla sid jäääävel du ska tanka ifrån !!!!! NU FICK JU JAG FÖR FAAAAAAAAAAAAAAAAN ÅKA RUNT MACKJÄÄÄÄVELN ETT VARV I ONÖDAN....ÄR DU HELT JÄÄÄÄVLA DUM I HUVÄÄÄÄ !!!!

Jag riktigt står där med den där pumpen i handen och fattar noll...Eh får jag ur mig, Det måste ju verkligen ha vart jobbig, staaaackars dig.....Kärringen(som är yngre än  mig) går riktigt emot mig och ser fanimej helt galen ut....flottig i håret, kläder från typ returen och en matchvikt på typ 120 pannor. Jag hinner minsann tänka, att nitar hon mig nu så vaknar jag lagom till midsommar....hehehehe

Hennes stackars unge tittar ut genom bildörren och skämms nog ganska mycket......Jag börjar tanka och kollar kärringen stint ögonen hela tiden...VIKER FAN INTE MED BLICKEN !!!! Törs fan det förresten, då kanske man har en snyting placerad lite fint på käken..

Hon gormar på bakom pumpen om dårar som inte har vid mackar att göra.....Flinar lte snett åt henne(eftersom jag vart vid tandläkaren) innan jag hoppar in i Opel och fräser iväg....

Men alltså...?? Man ber om ursäkt att du fick lov att köra ett HELT varv extra runt den STORA macken vi har här i Norberg, det måste ha vart tidskrävande....Skaffa ett liv !!

Hejja Hellner förresten  :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0