KIKHOSTA...??

I natt var tarmarna på väg ut...helt seriöst. Hostade värre än första gången jag drog ett halsbloss med en redig prince för ca 35 år sedan....

Vet inte pom jag är på väg att krokna ur för jag var helt yrskallad och kände mig som 100 år när klockan ringde........Alltså VAAAAAAAA han jag tänka innan ångesten kom över mig. Klockan kan bara inte vara gå upp än....

Men jorå det var bara att släpa sig ur sängvärmen, och då menar jag släpa....Hade varken tid eller ork att känna efter om jag hade feber, men som jag såg ut så var det nog typ 43 grader. Att hosta på detta idiotvis en hel natt gör att man har ont ialla delar runt host området...Halsen, magen och huvudet, ja tamefan hela kropphelvetet.

Fan jag som vill börja komma i form för beach 2011....(?).Nu får man väl vänta någon dag innan man tar tag i löshullet....Ska börja med att klippa av mig håret på onsdag, nu får det fan vara nog med att försöka spara ut dom stackars tussarna man har och återgå till snagg. Kort svart och spretigt får det nog bli...

Helgen har passerat i pensionärs tempo...Åtminstonde fredag och lördag

Fredagsmonteringen av larm tog EXTRA lång tid så jag var borta hela dagen. Så när man kom hem var man bara nöjd att inte göra nått.....mer än att äta

Lärdagen var det skidor hela dagen i soffan och lite utevistelse mellan åken.

Söndagen gick i pacemaker behov tempo. Var på skidtävling i Högbo och kollade på Jimpa när han krossade enligt min mening allt motstånd...spurtade ner självaste Bryntesson på upploppet, men det var 2 timmar i skaplig nevrpress och dom sista kilometrarna var det så äckligt spännande att man nästan sket på sig i vanlig ordning. Det gör inget om det är spännande, men ska det fortsätta på det här viset så måste man ju koppla på en pacemaker innan man får hjärtstopp på kuppen....Nu väntar vi på Vasaloppet, det stora eldprovet för oss släktingar som måste genomlida flera timmar framför tv:n i olidlig nervositet....Näää Jimpa gör ett redigt ryck i första backen vid start och håll det till Mora för tusan...Det kan väl inte vara så svårt  ;)

Nu ska jag kolla sporten på tv



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0