SHYSSTA PAPPER PÅ FORRRRDEN...

Jag fryser mitt stackars hängarsle av mig snart....Jag har dubbla långfillingar varje dag och ändå så skallrar min röv värre än ett gäng kastanjetter....

Nu vill jag ha -5 och sol !!!!     Eller + 30 och sol

Alltså, jag har nästan fått lov att köpa en flaska bubbel idag...så här en vanlig tisdag. Men personalen på bilprovningen i fagersta kan inte ha vart nyktra idag när dom släpte igenom min Silver Boulit (forrrrrden) utan en anmärkning ???????

Jag fattar noll..... Och det var till och med Hasse som var över och fick igenom rosthögen, så ni ska inte tro att jag var där i svarta närstrumpor och push up   ;)    Förresten det kanske var därför den gick igenom(?)

Sååå skönt för den går skitbra och drar typ ingen bensin.....Bättre däck till sommarn och det är en riktig pärla ju.

I morrn vankas det Torsby, då skall nästa bil tas hem för besiktning och så ska vi ha kalas för min stora(lilla) puppa som blir 18 på fredag.....

Tänk det är snart 18 år sedan jag vrålade i Wirsbo(5 mil från BB) ATT UNGEN KOMMER NUUUUUUUUUUUUUU !!!!!!!!!!
Kommer ihåg varenda detalj.  Allt från att ungen kom nästan dirrekt,  jag hann knapt innanför dörrarna på bb och att jag hade nästan 40 i feber. Plupp så var hon ute, hårigare(på huvudet) än en babian rumpa och helt brun(gulsot) Pytteliten och alldeles ljuvlig...personalen satt upp 2 tjocka hästsvansar på henne med röda fina band....Åh söt var hon och lika vacker är hon nu, fast det gått 18 år sen snart...Jag fattar inte vart alla år tagit vägen ???

Rätt vare är så är man väl mormor oxå....Fast snälla INTE än    :)


Kommentarer
Postat av: Linda Karlsson

Vad rolig din blogg verkar vara! kommer med all säkerhet att läsa dina inlägg igen! :p Hoppas du har en spännande vardag =)

2011-02-23 @ 21:03:36
URL: http://jade.se/reseerbjudanden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0