TOFFELHJÄLTAR, 1100 KALORIER OCH SVENSKA....

Igår vart det Västerås och lite shopping. Fast det var tjockt med folk så det blev inga påsar...inte ens en köttbulle på Ikea hade jag ork med.....Vart tog mitt shopping begär vägen ???

Det var i och för sig tomt på roliga kläder...lite avslaget överallt. Jag blir så jävla full i skratt åt vissa killar som hänger med sina brudar in på "tjej" affärer....dom står tätt bakom och glor medans tjejerna gräver runt bland hyllor och ställningar. Någon satt i en trapp helt uppgiven med tom blick...VAD SKA DOM MED ATT GÖRA ????

jag skulle bli galen av att ha någon stå och gå precis bakom mig hela tiden, så jag blir lika förbryllad varje gång jag ser dessa tofflar som inte verkar ha något att säga till om. Har dom liksom inget att pyssla med som dom tycker är mer givande ???

Min gubbe är förpassad för flera år sen till andra aktiviteter när jag vill gå i affärer...och vi är nog lika nöjda med det skulle jag tro....Han vill kolla på tv affärer och för att inte tala om fiskeaffärer, det vill jag då inte alls. Sen träffas vi för att fika eller äta. Perfekt

Sen har jag bränt 1100 kalorier, enligt min pulsklocka på skidåkning i dag. Jag och Anki tog en fin tur i solskenet och jag hade skitbra skidor....Hasse hade tydligen lagt på nån dyr grejj som funkade kanon. Så nu fjäskar Anki för mina skidor när hon ska åka Kristina loppet på lördag...Hmmm kanska jag ska låna ut mina pärlor så att dom får  känna på lite tävlingshets igen  :)

Alltså melodifestivalen igår....! Måste ialla fall få klaga lite. Vad jag fattar så är det Svenska uttagningen och då tycker jag att det är konstigt att en deltagare som var med inte ens kunde svenska ???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0