SPÅNSKALLE....

Dagens tabbe....Glömde min mobil på IKEAS matbricka

Får man vara hur puckad som helst..?? Jag blir såååå jävla irriterad på mig själv så det finns inte !!!!

Det är som jag säger..Man får vara glad så länge man kommer ihåg vad man heter och bor. Står väl inte heller på förrän man är helt lost i den frågan heller  :(

Japp detta var dagens stora eller ska jag säga den mest fiskmås iq betonade  händelsen. Undrar vad som kommer att hända i morrn..??

Någon som hittar en förvirrad tunnhårig, långrumpad äldre tös med tom blick...så kan det vara jag. Bara lämna in mig på något ÖB, Jysk eller någon annan liknande lågprisaffär, så hittar nog mina stackars anhöriga mig snart....Om dom nu vill ha tillbaka mig som sagt..???

Kommentarer
Postat av: Lotta Potta

Ha ha, lovar att lämna in dig på Ö&B, du är för rolig du!



Kram



Lotta Potta

2011-03-01 @ 20:03:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0