GLEST MELLAN STRÅNA........

HJÄÄÄLP mitt hår är på väg bort..och då menar jag bort

Var till frissan idag för att göra lite make over så här till våren...Det kunde man glömma, jag har knapt något kvar att frisera till.

Fan inte nog att man har hängrumpa, gäddhäng och fan vet allt för häng...Det enda häng jag bestämt vet att jag inte har är barhäng....Kommer inte ihåg när jag hängde på puben sist.

Men åter till min make over..som inte blev en make over. Hela jäkla hösten har mitt barr lossnat värre än barret på mina julgranar jag brukar glömma att vattna. Hade väl trott i min enfald att det skulle komma tillbaka...men icke sa nicke. Så idag när jag tänkt att riktigt spöka ut mig med svart kort och illröda slingor, så skrek min stackars frissör som vart med i 100 år....STOPP FÖR FAAAAAN !!!!!!

Det fanns inget att göra en frilla av liksom, och dynga i en massa färg var även det i riskzonen för att se mer ut som en idiot än en fräsig pubis morsa....Nääää häääää bara att gilla läget och inse att man får väl investera i någon snygg kepa(passar ju i Torsby) eller kanske ett besök hos en perukmakare..??

Värdelöst ialla fall att se ut som en nörd....snyft  :(

Jag hostar, snorar och nyser fortfarande och är luspank.....Är det nått som är kul nu då ???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0