EN RÖD HÄNGRÖV....

Lite ledigt idag...

Då passar man på att göra ett besök på kontoret och göra sig av med lite papper, åka och kolla runt lite på stan (Avesta) Har ju en unge som fyler 18 (?) snart...Ja jag vet, hur kan hon ha blivit så gamal när jag bara är 32 ???

Hittade lite presenter som säkert är helt fel...Det brukar dom alltid vara, men likt fan så köper man och tror att NU jäklar ska det väl ändå duga.....NOT

Det enda ungen behöver är pengar till körkortet och en ny data....Och jag kan inte bidra med något..eller jo det kan jag ju. Jag övningskör ju med galningen så fort jag kan och det är inte så lite det heller....med livet och humöret som insats  ;)

Men ett och annat paket ska man väl kunna skramla ihop ialla fall.

Åkt skidor i kväll i räcer fart..Jösses det blixtrade nästan under skidorna i Nordansjö, inte för att jag var på g, utan för att det var nästan is i spåren..Jävlar vad jag slog på hängröven en gång. Mitt på platten skulle jag vända mig om och kolla om jag hade någon bakom mig innan nerförsbackarna kom...DÅ blev det för svårt för mig och min balans..Åkte omkull så det skramlade i skidorna sen låg jag som en säl och sprattlade en stund innan jag lyckades samla ihop min stela kropp och glida vidare...OBS!!! Det var ingen som såg detta, för det var det första jag kollade när jag kravlade mig upp...PHU

Jag och min patrolbil.....ett riktigt grymt ekipage :)

Kommentarer
Postat av: Jimpa

Snyggt nu när dörren är stängd :-)

2011-02-04 @ 20:51:33
URL: http://jimmiejohnsson.blogspot.com
Postat av: Lotta Potta

Ja, att övningsköra med sitt barn det är värt mycket det!Och jag lovar att dina barn blir glada för sina paket, huvudsaken är ju att man har en förälder som bryr sig! Men visst kan man som förälder känna sig frustrerad över det faktum att man inte alltid kan ge dem de saker de vill ha, men att vara en närvarande förälder är mycket mer värt och jag tror att du vet att du är det! Det finns så många som till och med lever i samma hus som sitt barn och ändå inte ser sitt barn!



Ha en skön helg!



Kram



Lotta Potta

2011-02-05 @ 11:31:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0