PIINSAMHETER

I brist på annat efter att kommit hem från Älvdalen så tänker jag göra en skämms lista av det som visas på tv nu......

Så mycket piiinsamma program att man knappt hinner få ner röd färgen i trynet innan det är dax för nästa idiot serie....

Nu är det absolut maxat på kvällarna och jag skämms mest hela tiden över allt och alla.....Men titta ska jag minsann göra fast man nästan håller på att framkalla panikångest över alla nötter.

Plats 10......För kväll. Carolina Gynning skriker i panik hela tiden och man vill bara att hon ska försvinna....lååångt bort.

Plats 9......Skånefruar.  Ah men vaaaaaa?? Say no more

Plats 8.......Ullared. Men kan ingen bara se till att dom där 2 nötterna till karlar som jobbar på lagret, Morgan och Jan- Bertil eller vad fan han heter skaffar sig ett liv...Länge sedan man såg något så tappat!!!

Plats 7......Idol. Herregud jag har redan tröttnat(?) och det har ju inte enns börjat liksom.

Plats 6......Ett program om turist brottslingar i Thailand, tisdagar 22,30. Är verkligen turister så där jävla dumma i huvudet som dom visar....Man blir mörkrädd.

Plats 5........Superstars. Detta program tar heller aldrig slut och Stefan Holm skämmer ut sig så att man vill ha dubbla skämms kuddar när man tittar....Fatta den dåliga förloraren  hahahahaha

Plats 4.......Dansfeber. Finns det någon som tittar på det värsta skiten som går på bästa sändnings tid en lördag????

Plats 3......Robbinsson. Börjar i morgon, men har en given plats på pris pallen. Alltid finns det något spån som retar upp en till vansinnets gränsland....Vem blir det i år???

Plats 2......Bonde söker fru. Tittade i kväll och skämmdes duktigt några gånger. Alltså var hittar dom alla????

Plats 1.....Biggest Looser. Den där fettknoppen Spagge eller vad det nu är han heter, han som grinar och beter sig som en jävla bebis hela tiden och skyller på allt ifrån ADHD till gud vet allt. En stor fet gris som till på köpet utalar sig i nya Hänt Extra att han får 30- 40 snuskiga förslag om dagen av brudar på mailen och på facebook som vill ha hans kropp...!!! Den där grabbjäveln kan verkligen reta upp mig så att jag får lov att byta kanal...och det är inte ofta kan jag lova. Här skämms jag inte enns, utan blir mest avtrubbad av hela den där typen...!!!

Det var det......Åh nu kom jag ju på att jag glömt Ensam mamma på min piiiinsamma lista. Borde klämma in sig runt 4-5 plats.

Häpp.....I morrn kväll ska jag dra på mig medeltidskläder och servera mat på trätallrikar och äta, det får dom göra med händerna...nada bestick. Lapphyttan och öppen eld, ingen ström och bara mörker som lyses upp av facklor....Riktigt mysigt för gästerna. Undrar om det blir jag som får sluka svärd den här gången som underhållning....Gaaaahhhhh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0