ROY Å RÅGER HAR EN MACK IHOP......

Idag har jag vart på en riktig Roy och Roger verkstad med min pärla, även kallad"silver bolit"......

Min lilla juvel håller på att falla i bitar, rätt var det är så får jag väl Flinta luckor i golvet och då är det bara att sparka sig fram på vägen....Men nu så har "sållet" vart hos bil doktorn i Älvdalen och fått ny fin plåt.

Åh vilken verkstad.Det var så man hade svårt att hålla sig för skratt.På pricken lik Roy å Rogers mack och med en en riktig Roger som bil meckare som var butter och fåordig.....MEN laga bil det kunde han, och billig var han oxå.

Nu ska man väl slippa ramla genom golvet i vinter och skrapa i röva i vägen...

Sen har vi riktigt festat på häruppe med pizza, starköl och några Doolis....I Älvdalen sitter det aldrig fel med lite rus innaför västen, vare sig det är tisdag eller lördag...hahahaha

Tog även en lång hundpinkning med syster yster och hennes hundar idag....länge sedan man höll  en vovve i koppel, har nästan glömt bort hur man gör.

I morgon har Ninni en blind date i Karlstad.....hahahaha så sjukt kul. Hon vet inget, ska bara träffa en nisse som hennes kompis tycker skulle passa henne utmärkt. Piiinsamt om hon upptäcker på dirrekten att han typ luktar svett, har värsta bilringen runt magen, börjar bli flintis eller pratar finlands svenska som värsta mumin göken.....Jag kommer ilalla fall ringa 2 minuter efter att dom stämt träff och kolla läget....fast jag inte får.

Felice kände sig extra snygg i sina tränings kläder idag(dom var väl inte från ellos) och det var ju tur, för det var EXTRA mycket norskar på rullskidsbanan idag.....Tur att det finns bra självförtroende hos mina ungar ialla fall.

Själv sitter jag i Älvdalen och funderar på hur mycket och hur länge jag måste springa efter dom här 2 dagarna av gödning...Gudskelov att det bär i väg hemöver i morrn så man kan besöka någon förbaskat stor backe, och köra 70/20 i 4 timmar typ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0