KUDD TRUBBEL.....

Målarpenseln brinner härhemma.....Därför är allt snart färdigmålat oxå. Snabbt va??

Avslutade gårdagen med Mankebo intevaller. Mina axlar har nästan tagit kål på mig dom här sista dagarna, och det är ju för väl att man inte är trapetskonstnär(?) för då hade jag inte kunnar svinga mig allt för mycket bland lianerna kan jag lova. Nu gnor det det lite lagom när jag kutar. Hatar värkligen att ha så här ont......Hur som helst, intervallerna gick ganska bra trots att jag hade 2 mora knivar som vred runt i axlarna vid varje steg.

Anki kutade på bra hon med....Fast hon är ju rena tonåringen mot mig   ;)

Åh just ja....Jag har ju tagit fram min symaskin idag. Här skulle sys kuddfodral......Är det något jag är skitusel på så är det att sy....Jag hatar att sy, men i bland måste man ju prova på om det är lika svårt som det var sist. Det ser ju så svinenkelt ut när den där Ernst på tv syr..Och då är ju ändå han en karl ???

Jodå jag blev förbannad dirr.......Men jag lyckades knopa i hop 2 st..Med häftapparat i och för sig   hahahaha

Gökarna är äääääntligen hemma en stund igen....Sitter och dricker The som Ninni köpt med glögg smak...Det du Lotta  :)      Gott som fan var det ialla fall...Mums

Alltså Bonde söker.......Snart kan jag inte ens titta på den där kvinnliga(?) bonden. När når piiinsamheterna liksom taket ???? Kan hon inte skaffa sig en bh ialla fall ??

Titta såååå fin......Home made by Hedbergs  colection

Man får inte vända på den.........

 

Alltså jag och en symaskin går inte ihop........


Därför kör jag med häftapparat......Snabbt ska det gå  :)


Kommentarer
Postat av: Lotta Potta

Och du undrar jag genast om alkoholhalten i teet???



Själv har jag provat vinet "varmt och kallt" i varm tappning, gott riktigt gott! (dock låg alkoholhalt!).



2010-10-31 @ 18:02:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0