STRAFF GÖRAT........GRUNDMÅLA

Den stora möbelfixningen är i gång igen....var till Avesta igår och köpte lite grejjs och sedan hem och tömma kärran för att fortsätta till Fagersta och fylla upp igen....Vidare till Gäsjö för en sista påfyllning. Nu har jag en vecka på mig att måla ordning allt till Felice....Men 2 pinnstolar får hon allt måla själv, det gör jag inte om i gen efter att målat 1 (?) i sommras.....

3 timmar kämpade jag på idag med mitt målande. Allt ska grundas, det är det pissigaste av allt. Inget händer liksom och till på köpet så ska allt målas med "riktig" färg en gång till...phu

Tur att jag tog en lång prommis i morse med Anki så man fick lufta sig innan man gick in i terpentin ångorna.

Till veckan som kommer händer följande

* måla
* larma hus
* måla
* Skicka in en jobb ansökan
* måla
* träna
* göra lövros kransar
* måla
* kanske hinna göra en ljusstake som jag vill prova att tillverka
* måla
* klä om en kökssoffa
* ungarna kommer hem
* fixa tandställning i Västerås åt Felice
* kanske åka till Torsby med ett släp  möbler
* försöka hinna cykla en långvända om det inte är sviners kallt
mm mm mm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0