BURKA VS RÅNARLUVA

Jag skulle behöva bli en sådan där muslimsk kärring med burka.....

När jag kom hem från Torsby igår kväll så upptäcktes det att min STORA smink väska.eller ursäkta mig sminkpåse var kvarglömd i Värmland..??

Jamen vaaaaa faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan !!!!!!

Allt ifrån topp till tå var kvarglömt, inkusive tandborste. Jävla helvetes skit och jag som inte kan leva utan min mascara, hårborste, Urban pasta, puder...mm mm

I morse när jag skulle fixa mig så blev det...Inget fix, inte ens en kamjäkel i hela huset ju. Fick panik och lyckades hitta en mascara från typ 1800 talet som det dammade av och ett puder från Lidel, ja ni hör ju själva.....En keps nertryckt till hakan och man vågade sig ut till Landet och Gäsjö en stund.....

Fan i morgon måste det nästan bli en burka om man ska våga mig ut på mitt nya jobb koll  =)

Felice har öroninflamation med nästan spräckta trumhinnor.......En höjdare i morse vid 7 snåret när hon ringde och grinade för att hon hade så ont....Tur att man har ungarna i samma by så det blev att stiga upp för stora syrran Ninni och rycka in och skjutsa till akuten......Dom är duktiga mina tjejjer <3

Felice fick förresten drömhuset......Så nu åker målarpenseln fram igen och Blocket annonserna lusläses. Im back on the road again liksom.....

Nu ska jag kolla på Rally Brudar som spelats in i Torsby....Kanske ser man någon stjärna man känner igen..hahaha

Jösses så fint på insidan......Felices nya "lya"





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0