TRÖTT.....

ÅÅÅÅÅHHHH jag är helt slut. Jobbat hela dagen, 10 å en halv timma. Suttit typ 10 minuter......

Gaaaahhhhh

Jag stinker kyckling, klyftpotatis, köttfärslimpa. brunsås och kladdkaka...+ lite mer

Jag vill ut i friska luften och andas in luft som inte innehåller matos, men nu är klockan snart 22.00 och jag skulle inte enns orka gå till soptunnan här utanför känns det som. Blir nog en stage diving mot sängen snart.....

I går tror jag att vi tog pers på svamp plockning....hale köksbordet var proppfullt och när vi skulle rensa så kröp det en milion spindlar och annat äckel ut ur högen....så då slängde vi ut allt på ballkongen och där fick det ligga tills idag, så alla överaskningar fick chans till att left the building liksom....

I går fick jag äääntligen pricka av en till av mina äckligt jobbiga springturer...XC banan från MTB SM. Åh den satt långt inne i år, men nu satatn är den gjord..Fint dä och skitjobbigt var det oxå. Extra tunga ben, men jag sprang jävlar i mig hela liftspåret upp....Trodde jag aldrig när jag började, men kärringen är seg..

Nu är det snart bara Brutal loppet kvar i Torsby......Känns ju så där att inte ha gjort det i år. Skämmas tammefan.

Högen som inte bara inehöll svamp....brrrr


Kommentarer
Postat av: Anonym

Själv har jag grannen som svampleverantör.....han tycker det är roligt och jag kan ta mig f-n inte se skillnad på alla j-vla svampar därute.

2010-10-03 @ 16:04:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0