TJUVSTART.....

Tjuvstartat julen idag med att införskaffa årets Bloosa 2010 med saffran smak.....

Vart till Avesta och shoppade något att ha på sig i morgon på cykelpartyt vi ska på....Jäkla Anna som inte kommer och festar loss med mig...Det kommer jag aldrig att förlåta dig för, så det så !!!!!!

Vi skulle ju har vart dom enda party djuren där ju...Nu blir jag själv att fixa med att stimma runt..Inte vad jag räknat med..SVIKARE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hur som helst, det blev en genomskinlig(!) skjorta att hänga på sig och en stickad tröjja....Tror jag skiter i tröjan  =)     Eller blir det för mycket för alla gamla cykeltanter  hahahahaha...??

Nu ska jag ta mig en mugg av Blossan å äta Broccilipaj..Tar nog glöggen före och inte till. Sen blir det att plåga sig en stund med idol...Hejja Olle, Geir och Minnah

Det gäller att vara ute tid.....Julstämmingen är hög på malmgatan för tillfället. Fast det var ingen höjjdare, bättre kall än varm



Kommentarer
Postat av: Lotta Potta

Hm håller med dig, Blossa -10 var inte äcklig, men en aning intetsägande.....kanske ska testa kall också.



Nu inväntar vi bara romglöggen.

Förra året frågade jag redan i mitten på oktober efter den på Erikslund, men fick då till svar "Nej du får i alla fall lugna dig till början på november", inte lätt att vara glöggalkoholist!!!!!



2010-10-10 @ 18:47:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0