SKRUVDRAGARE.....??

Mitt huvud håller på att sprängas av all information om detta larm grejjsimojjs jag far runt med på dagarna......

Har ialla fall lyckats, hör och häpna satt upp ett helt eget larm med borrmaskin och allt...men jävlar vad jag svor hela tiden..Borrmaskin, eller skruvdragare som den heter grejjen jag använder är en pillig historia att hålla på med..och det gör ju inte saken bättre att jag kallar den borrmaskin hela tiden..Kim min fantastiskt tålmodige övervakare säger åt mig minst 200 gånger om dagen....SKRUVDRAGARE  HETER DET FÖR FAAAAAAN !!!!!!!

Men 5 minuter senare kommer det från mig.....Kimpa kan du skicka borrmaskinen  hahahahaha, helt trög är jag.

Tokstressar hela dagarna och munsåren kommerlika snabbt som ett Jas plan dirrekt...Hann bara innafär dörren idag så var det bara att åka vidare på årsmöte i Hallastahammar med skidorna....Jävla stress, hinner knapt äta och träna det får man börja göra på nätterna verkar det som  =(

Har oxå en massa möbler som ska börja målas...Får väl bli ett annat år

Nu ska jag försöka kolla en stund på tv...Bonde missade jag idag och kolla på reprisen i natt är bara att glömma...Då är jag ute och springer 70/20 intervaller

I morrn ska vi till fagersta och montera.....med borren  hahahahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0