JAG ÄR ER NYA MONTÖR....ELLER ??

Idag har jag vart ute och provat på att jobba med larm installation.......

Jag säger bara...Ursäkta mor och far att jag idiot förklarat er när ni vart puckade när det gäller ert tekniska kunnande av aparaterna ni har där hemma.....Nu  fattar jag hur ni känner er , utan problem kan jag tillägga...

Jag är blond(igentligen) jag är snart 50 och jag är trög...= Stog mest med munnen som en mört på land och låtsades hänga med i montaget.....Inga problem, lätt som en plätt, fattar precis...osv osv

Och igentligen fattade jag nada....!!!!!

I morgon ska jag ialla fall ha mina brillor från ÖB med mig så jag åtminstonde ser skruvjävlarna.....sen tar jag nya tag med inlärningen. Det här ska nog gå bra ???? Eller.....

Har ialla fall fattat en grejj med det här jobbet.....Man måste ha tålamod med folk och med sig själv   =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0