HÖSTPYSSEL MED HEDBERG......

Jag har knapt tid att blogga för alla beställningar på mina kuddar........;)

Det går rykten på våran lilla by att det skrattas åt mina pyssel och sy kunskaper..Jag ställer mig högst tvekande till det..!! Det är inte resultatet som är det viktigaste, utan viljan till att ha en inspirerande stund vid köksbordet....

Nu är jag inte den som tycker att det är ett dugg inspirerande att sy, jag blir som bekant mest skitförbannad. Men vad gör man inte för sina barn..????

Ska minsann visa er nybörjar pysslare vad mer jag trollat fram under helgens framfart....Bilder kommer i morgon på mina nya skapelser....Och det är helt utan häftapparatens hjälp, jag lovar  :)

I dag har jag vart på resande fot igen...Månkarbo tur och retur, samt målat det sista på pinnstolarna. JAAAA jag vet, det var Felice själv som skulle göra det......Men som vanligt så blev det jag som fick ta över liksom. Trodde jag såg slutet på detta målande, men det tar tamefan aldrig slut.

Plus i kanten i dag för Norges kung...ja inte den riktiga utan skidkungen Petter Northugg som erkännde i sporten på tv:n att han hade mer ragg på tjejjer än lillebror sin.....hahahaha så jävla fett självförtroende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0