HÄR EKAR DET....

Så dunakde det till och huset är som en gravkammare igen.....

Ungarna susade neröver mot Värmland och Torsby på eftermidagen, och Henrik bar samtidigt iväg mot Jämtland och Hasse jobbar natt...... 

Från 100 till noll på några sekunder liksom. Inga kläder på golvet, inga chipspåsar utspridda i hela huset och allt är uppätet i kylen...Ja tamefan allt är borta. Mina kläder oxå tyvärr. Swosch sa det och så var mina nya halsdukar borta, det är säkert mycket annat som fattas i klädväg när jag väl ska använda dom, det kan jag nog lova.....

Stackars Henrik blev fast på tåget till Östersund för att dom kört på en björn(?) Nu ska dom till och med få lov att byta tåg.....Skulle kunna tro att dom kört på en strandad val i stället för en ynka björnusling..

Ingen svamp idag, men däremot så skavde jag och Anki på runt Nordansjö omnejd i 2 timmar. Får väl operera in nya höftleder om man ska fortsätta att knata på i det  här tempot   hahahaha..

I morgon ska jag susa i väg till Älvdalen i några dagar. Andas lite extra frisk luft och kanske plöjja några varv på deras ganska så jobbiga elljus spår....Fast det blir väl som vanligt att man sätts på gödning från första sekunden man är där, med fika, mat och lättsaltade chips..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0