DYNGVÄDER....

Måste genast be om ursäkt för att jag helt glömde bort det mest iq befriande idiot programet igår på min fantastiska lista.......Kungarna av Tylösand !!!!!!

A men vaaaaaa !!! Hur kunde jag bara missa denna ohyggligt järndöda underhållning(?) Jag har sagt åt mina ungar.....Om ni någonsin är med på något liknande program så är ni INTE välkomna hem igen..Och det står jag för, verkligen.....

Tänk alla stackars föräldrar/farmor/farfar/mormor och morfar och syskon och arbetsgivare...osv osv som sitter och ser deras jävla ungar/barnbarn/anställda bete sig som grisar rent ut sagt...Skämmas tammefan !!!!!

Jag hade väl antagligen förträngt hela skiten igår kan jag tro....

Skitväder idag, så det blev varken cykling eller löpning innan jobbet.....Får bli en vända i morrn istället. Ryktena går att Anki vill lära sig XC banan utantill....Hon är väl ute efter mitt rekord sen förra sommaren  hahahaha....Men då jävlar får hon kuta det kan jag lova. Lyckades komma in i ett flow en gång när jag kutade den där jädrans avskyvärda banan....Och som jag kutade, liftspåret upp var som en ynka lite kulle och ruschen lika så....Kan även meddela att jag varken förr eller senare haft ett flow på denna gris sträcka......Och kommer aldrig mera att få det heller..det vet jag det !!

Drottningarna i Torsby.....


......Med big mama


Bästa svärsonen........


Sen finns det dom som gillar att vara manliga i familjen.....systra min


.......Och ännu mer manliga. syster ysters gubbe tex

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0