CYKELÅKARENS SNAPPS VISA........HOJ!! =)

Hela lörda´n gick som på hjul.......

Började med att vara med och häcka på KM i landsväg och mtb här hemma. Om jag var med..?? Näpp !!

Kl 18.00 började festen på samma ställe och med samma folk......Och då var det inte sportdryck i flaskorna längre hehehe

Trevlig tillställning med god mat och massor av snaps sånger....sånt gillas. Jag tror vi var bland dom sista som gav upp i natt. Synd att inte det blev någon trängsel på dans govet.....Och jag är ju inte den som går upp och kör pimpelfiske eller cykelpumpen helt själv liksom.....Fast cykelpumpen hade ju vart gjuten i denna samling. Och för er trögskallar som inte vet vad jag pratar om så är det någonting som man ska göra i takt till musik. Typ spela pingis(luftpingis). Rörelser som passar in liksom......Finns en uppsjö att välja på. Jag kan massor  hahahaha

Åh fy fan jag skulle ha velat sett minen på en del om jag brassat upp på dansgolvet och kört lite movs....bara så där.

Lovade Anki att vi skulle pressa XC banan idag....perfekt så här efter en blöt kväll. Jaja det var minsann bara att kravla sig  väg det....Nu kan kärringen banan hoppas jag, så nu är det bara att invänta en knäckning av min super tid.....Tur att jag kan skylla på att jag faktiskt är 8 är äldre än hon....  ;)

Rastlös hemma på eftermidagen, så då fick det bli att ut i skogen och plocka svamp....Har ju så lite i frysen, hahahaha

Och du Lotta.....Jag har minsann frågat om det kommit Mumma på bolaget...Fick typ en idiot förklaring att det kommer till jul.....ÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHHHH jag älskar Mumma, varför finns det inte året om ??? Då vart jag mumma alkis 

Kommentarer
Postat av: Lotta Potta

Ja, vad f-n kan inte folk själva få bestämma när de vill dricka Mumma eller glögg?????VA?! Grannen tyckte att jag skulle spara mina Blossa -10 till advent, VARFÖR DÅ?! Nej så jävla principfast kan man f-n inte göra. Tror f-n jag ska ställa fram adventsljusstakarna på en gång!

2010-10-12 @ 07:44:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0