CHECK.....

Håhå jaja.....

Igår han jag med mycket på min göra i vecka lista....Har nästan checkat av allt redan. Här är det inga slöa dagar inte   ;)

Mjukstartade med att åka till Avesta på morgonen för lite larm bestyr.....Vidare till en målarbutik för att fixa mer färg, det sinar redan i burkarna här hemma, höhöhöhö. Hem för att slänga i sig nått i matväg så att man ska kunna årka kuta...just ja, kuta?? Det måste man ju göra tidigt som fan om man ska vara ute i skogen som jag är. Det blir ju mörkare än ett negerarsle redan kl 6. Jäklar...kommer precis ihåg att jag måste plocka lite(mycket) löv till mina fantastiska lövrosor jag knåpar med...Det sinar i den påsen oxå.

Brassade förbi några passande trän på vägen till Svartbäcken, fyllde påsen och så vidare till springpasset.....

Vart fint avsläpt milen hemmifrån mitt i skogen och ni som åkt Engelbrektsloppet vet att i Svartbäcken lutar det uppför HELA tiden mot Norberg....Käääämpig terräng med jag kom hem 50 minuter senare....i halvmörkret

Ner på ICA och handla i träningskläder....Ingen hit att löka runt där inne men vad ska man göra när man glömt att handla....?? Hem å baka pizza.

Målade i en timme...Och sen fick det bli Bigest Looser och lite slöande framför datan......

Japp mycket han jag bocka av i  vecko schemat....I kväll ska jag och Anki klämma sega backintervaller i Klackberg.....Skulle tro att hennes tös kutar 10 st medans vi håller på med den 4:e   ;)

Kommentarer
Postat av: Pernilla

ja Jullan brukar det vara fart i, både i ben och mun. Ha ha ha.

2010-10-26 @ 12:42:10
URL: http://ockenutta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0