AVUNDSJUK....DET ÄR JAG DET!!

Jag jobbar på med mitt monterande.....Det börjar lossna lite nu. man känner sig inte helt i samma iq med en fiskmås längre om man säger så....

Idag var vi till ett hus som man kunde die for....Sååå snuskigt snyggt inne att man vill bara åka hem och riva ut rubbet och sätta brädor i hela huset i stället för tapeter, få sjöutsikt och bara ha det såå jävla snyggt, med en vedspis som såg ut som ett akvarium(?)med glasrutor runt om...hela huset SKREK .....I WANT  HEDBERG !!!!!!

Jag har inte så lätt att bli avundsjuk....Jag har dom vackraste och bästa ungarna,snällaste gubben och själv är jag oxå ganska snygg (?)....hahaha     så vad och vem har jag att vara avundsjuk över ???? Men nu sved det i avis tarmen måste jag erkänna...ganska mycket oxå. Fan man mår inte bra att vara avundsjuk, svartsjuk eller vanligt sjuk, så därför brukar jag försöka avstå från detta onödiga gissel....Fast ibland händer det ialla fall, och jag erkänner att idag ville jag oxå vara den som som bodde så där fantastiskt i stället för att ruttna bort i en lägenhet i Norberg.....

Ungarna förresten dom är på maskerad och kokar knäck(?) idag......I Torsby sitter det aldrig fast om man säger så.. Och nästa lördag är det Lasse Stefanz där, då skulle man ju villa vara mitt på dansgolvet och göra lite moves ju. Men det får väl som vanligt bli en annan gång   =(

Bjuder på en bild från Ullareds toaletter.....Ehhh not nice, värsta fängelse dasset ju

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0