ALLTID PÅ G......

Västerås hela dagen....Helt färdig. Stressa mellan Ikea och tandläkare och fan vet allt.

Lyckades till och med köpa en skitfin soffa som vi naturligtvis inte fick med oss hem, utan den får vi hämta i morgon...

Skulle vart till Torsby med ett lass möbler i morrn, men jag årkar fan inte enns tänka tanken så vi ställer inn den resan och kör på torsdag kväll i stället......Fy fasiken vad skönt, nu är det "bara" en tripp till västerås igen i morrn som står på programet.

Felice har tagit över målandet här hemma....inte mer än rättvist det är ju ändå hennes möbler  ;)
Det blir ialla fall skitsnyggt allt vi brasar på i vitaste vitt

Alla sitter här hemma och häckar framför tv:n och Idol...Eller kanske inte alla. Hasse grejjar för fullt i köket med hasselbacks potatis och file, rycktas även om att det blir Gorgonzola sås till......mumsfillibabba

Nu ska jag ta ett glas bira och schilla med mina översöta tjejer

Kommentarer
Postat av: Lotta Potta

Och var hittar man en man som är bra på att laga mat?, jag har få f-n aldrig lyckats med det!

Hm

2010-10-31 @ 19:56:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0