VÄRKTABLETTER TACK.......

Ny vecka nya äventyr.......

Helgen gick åt till att åka bil, flytta in , flytta in städa,  bära, skruva, möblera, äta hämtmat, flytta ur, flytta ur städa...och ha ONT !!!!

Shit pomm fritt vad ont jag har i mina stackars axlar....Skulle behöva några veckor på rehab, gärna i Thailand  ;)

Jaja synd att klaga ,blir inget bättre av det ialla fall. Nu har liksom lugnet lagt sig härhemma igen. Ingen målning halva nätterna, inget åkande efter möbler när och fjärran och inget hysteriskt letande på Blocket efter "fynd"....

Förresten så letar Felice(jag) en billig 42 tummare, så det gäller att vara på tå för det oxå...Nån som har en att sälja??

Fast jag kan bara inte låta bli och skvallra om att jag ska åka till Skultuna i helgen och hämta mera projekt.....Ett stort gamalt slagbord och ett pottskåp för 50 kr st...Ni hör ju själva. Är det undra på att man glor på detta Blocket så fort man får en ledig sekund...??

Kollade på Biggest looser nyss.....Men vad i helskotta har alla proppmätta mäniskor gjort ??? Snacka duktiga nissar. Alla hade gått ner massor, och han som vann var rent av snygg(?) Fattar noll

Sötaste pepparkakshuset i Torsby.....


Sötaste gardin uppsättarna...  ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0