JÄKLIGT TRÖTT IDAG...!!!

Har ni någongång kännt att ni vill kräkas när väckarklockan ringer....?? Jag gjorde nästan en kastspya i morse när dingdongen gick.....Kollade flera gånger om den inte hade ringt fel, men icke. Och jag är inte en snooz typ så det var bara att s l ä p  a sig upp.....

Nästa problem när man är så här snortrött är när man ska försöka måla sig......Påsar som är större än dom där gula gigantiska från Ullared under ögonen,  och ögonen förresten..... dom är mindre än på en nyfödd kines. Försök att måla er då ni...!!!!!

Larmat i Fagersta hela förmidagen......

Sen har jag gjort lite nytta här hemma oxå.....Druckit glögg och betalat räkningar, som om inbetalningarna skulle bli nå roligare med glögg....knappast !!! Skulle behöva en dunk hemkört och JÄVLIGT lite groggvirke för att det skulle kunna bli lite kuligare..

Sen har jag gått runt sjön med Anki i blåsten ...Skönt att trampa på en sväng ute i friska luften

Hör precis på tv:n att en ung kille har dött i Karlstad efter att polisen gett honom vad han tålde...Dött av syrebrist är diagnosen..????? Hyggliga gestapos

I morgon har vi begravning av Hasses pappa Åke......En sak man måste igenom, fast det är inget man ser framemot. Jag tror ialla fall att han lirar golf där uppe nu, eller kanske tennis...

Kolla vilket fint fönster jag hittade för 9 år sedan i ett gamalt föråd...Det har suttit i ett köksskafferi i ett hus i Fragg(Norberg)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0