PÅ SPAN I TRAPPEN....

Idag ska jag bara slappa i regnet....tror jag

Fast jag har förstås redan fyllt en diskmaskin, tvättmaskin, gjort lite jobb med larmtjossan, skurat lilla toan, tömt kattlådan(det svämmade över), ring flera viktiga samtal, plockat upp en smockfull tvättkorg, målat, färgat mina ögonbryn, kollat pannan i källaren och fyllt på systemet med vatten eftersom ingen av dom manliga hyresgästerna här på malmgatan vet man gör...  ;)     mm.mm

Så jag ska bara slappa idag...   :)

I går kväll vart det något konstigt här i huset och är än förresten.....När jag skulle gå och knoppa så var det ett jävla liv, typ oljud från någon maskin eller nått i trappen...Eh, jag öppnade dörren på glänt för att kolla om det kom i från grannen eller nått, med det var längre ner i trappen. Mörkrädd som jag är sen den där påtända jävla dåren var in i vårt garage mitt på dagen så var jag inte så där skitsugen på att gå ner och kolla vart det kom ifrån.....

Men jag är som bekant en hårding, så jag smög nerför trappen med katten Krösa i högsta hugg....Så jag hade nått att slänga om det var nån idiot som smög runt i trapphuset(stackars Krösa)....Men det var innifrån en av affärena under oss som det väsnades som faaaan. Måste ha vart/är nått som är på väg att packa ihop där inne för det låter som fan. Inne i vårt sovrum som ligger precis över den här affären så är det en jävla orkester kan jag lova, så det tog ett tag innan man lyckades somna inatt.....Och det låter precis lika mycket idag. Får väl ringa hyresvärden om det inte slutar...Huset kanske flyger i luften rätt va det är. Får se till att man inte sitter på dasset just då..  hahahaha

Nu ska jag ringa på en tv-bänk. Felice har sålt alla sina möbler, så då blir det till att införskaffa en vit tv-bänk i stället för den svarta....Och ja, jag ska pruta om ni undrar  =)

Appropå Felice....Hon är ÄÄÄÄntligen färdig med matten i skolan. Bränn böckerna och slå aldrig upp en matte bok igen gumman. Du är så duktig som fixat skiten fast du är som din mor......iq fiskmås när det gäller att lägga ihop 1+1.....Fast du/vi är ju proffs på så mycket annat istället <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0