SKRÄCK SENARIO PÅ MALMGATAN 16.......

I går kväll hände det som fick alla hårstrån på kroppen att stå rakt ut.......En BAUTA spindel i handfatet i badrummet....Ni vet en sån där kötta, källar, mördaräckigt stor hårig svart sak med EXTRA stor fet kropp....

Den bara satt där i handfatet helt still, så jag trodde först det var en stor hårboll som släppt från Ninnis svarta katt Krösa som tillbringar tiden i handfatet när jag målar mig på morgonen.....När jag får klart för mig att det är ingen hårboll utan en gigantisk spindeljävel så får jag nästan en hjärtinfarkt......Slänger mig naken ut i vardagsrummet och skriker som om jag mött en knivmördare bakom duschdrapperiet !!!

Hasse stackarn som sitter i godan ro och kollar på tv, får sig en rejäl skräckupplevelse han med....Först att se en naken kärring komma utskrikandes från badet med en hysterisk stämma vråla........TA DÖÖÖÖ PÅ DEN FAAAAN !!!!  Eh på vem??  Ja men va faaaaaan, det sitter en feting i handfatet..SKYNDA DIG DÅ FÖR FAAAAAAAAAN !!!

Fan vad äckliga djur, fast jag brukar ju faktiskt komma in i grinstadiet när jag träffar på sånadära giganter helt appropå, men jag vrålade mest av chock tror jag. Allt i rysväg har liksom kommit ner på listan sen alla mina orm träffar i Klackberg blev av i sommras...Inget får mig att komma i koma så mycket som snakes.....BRRRR.

Hallelulia för snön säger jag.......Både för att man snart kan klämma lagg+att det är garanterat ormfritt ute. Däremot så verkar ju spindeljävlarna flyttat in i stället...Smällar man får ta.

Nu ska jag jobba lite

Kommentarer
Postat av: Lotta Potta

Fast jag tror inte att Hasse tyckte att det var särskilt skräckinjagande

2010-11-14 @ 13:03:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0