TRÖGO.....

Sätta larm hela förmidagen....Blir tokig om jag inte fattar allt snart

Ibland tror jag att jag är helt utvecklingsstörd som inte får inn i träskallen hur det ska vara. Ni som inte provat med detta tekniska helvete förstår inte...Och jag som håller på, fattar inget heller känns det som.

Vissa prylar sätter sig liksom inte...Saker som jag MÅSTE komma ihåg, men som är lika borta som håret på min skalle......Hur jävla trög får man vara ????

Kan man skylla på åldern..?? Eller att jag är av det kvinliga könet..?? Jag skyller på allt + att jag är helt otekninsk.

Ungarna börjar fundera över julen....Och vem gör inte det?? Samma visa varje år. Vart ska vi vara, alla vill olika. Jag skulle vilja hyra en stuga i fjällen och bara softa runt i underställ och dricka glögg, äta julmat och åka skidor....Nån som följer med ??


Kommentarer
Postat av: Lotta Potta

Vad härligt att dra till fjällen under julhelgen, tar mitt underställ och romglöggen under armen och hakar på!



Lotta

2010-11-17 @ 13:33:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0