SKIDTÄVLING, LOPPIS OCH JULBORD......

Sitter och kollar på årets första skidtävling på datan. Suttit här sedan halv 10 i morse och ska väl sitta här i 3 timmar till....Kul så här i början och se hur "formen" är. Några har glömt den hemma och några har som vanligt åkt med en blåslampa i röven.

I går jobbades det hela dagen med julmat...Det var skinka, prinsnuppar, köttbullar och hela skiten som skulle fram på borden...Trött när jag kom hem av allt spring, så det enda som hjälpte en total avsomning dirr i soffan var att gå ut på en långprommis. Släpade med mig Anki på en och en halvtimmes sightseeing runt Kärrgruvan i mörkret. Skönt var det i alla fall.

För att jula till det EXTRA mycket så gjorde vi en Janssons själva på sena kvälls kröken...Nu vill jag inte se julmat på några dagar, Tack

Var upp på Loppis i Kärrgruvan i 10 snåret i morse.....Eh vad var det för skämt??? Typ 6 bord och bara SKIT. Nä ska man annordna något sådant så måste arrangörerna  fixa till lite mer folk som säljer prylar liksom. Jag var där i ca en ½ minut, sen åkte jag hem. Ganska irriterad.

Ska försöka få med mig Anki på en luftning idag oxå efter att jag åkt färdigt skidorna....

Ibland blir jag så trött på allt....det känns nästan som man går av. kan man säga upp sig från allt..??? 

Kommentarer
Postat av: Lotta Potta

Ja, ibland önskade man att man kunde säga upp sig från allt..........förstår känslan, men vet inte om det funkar.....



Kram



Lotta Potta

2010-11-14 @ 13:01:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0