SARDINER....?? NÄÄÄ HEDBERGS MÖBLER

Min underbart roliga brorson Kimpa ringde i ottan i morse.....Tur det för min klocka hade då inte ringt och väckt mig...  =(

Vart lite sprutt på tanten kan jag lova för jag skulle till Fagersta på ett möte...hahahaha härligt att vakna upp på det viset, hela dagen blir åt helvetet känns det som, man hinner knappt pissa innan man slår igen dörren. Och att man sen halvägs upptäcker att pyamasen fortfarande är på är väl knappast några plus.....

Nu var det väl inte riktigt så...men nästan

I morgon susar vi till Torsby med alla vitmålade möbler.....som kommer att se så där lagom shabby chic ut när vi landar med kärran en så där 4 timmar senare....Jösses våran packning av denna vagn tog evigheter och jag höll på att frysa arslet av mig + att jag nästan bröt både armar och rygg av allt bärande....

Bara att hålla tummarna på att någonting är helt när vi kommer fram......så illa är det kan jag lova. Men vad ska man göra när man har för mycket möbler och för liten kärra...JO PRESSA SKITEN VÄRRE ÄN SMÖRBLOMMOR I EN BOKJÄVEL !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0