NOVEMBER.....REDAN ?????

Fy aldrig har mina ben vart så tunga som i kväll när jag riktigt plågade mig runt 2 varv på Nordansjö elljusspår....

Då ska alla veta att detta spår är 2,7 km...??? Alltså höll jag på att dö av att springa lite dryga 5 km....Whats up alltså ???

Jaja man kan ju inte vara på topp jämt, men 5 km ?????? Och man skymtade den där förbannade lie mannen igen. Jag vill hellre se glassbilen ju    =(

Nya tag i morrn kväll...

Trött i mitt huvud oxå och i morrn ska jag minsann lära mig ännu mera larm tjossan. Då ska jag nämligen få in i mitt tröga trähuvud hur man ringer och bokar in tider via datorn till folk som redan har larm och som behöver serva dom...Jag är som bekant ingen data hackers...Totalt puckad till och med. Men det är bara att försöka att få in i pallet hur det funkar. Tala har jag som sagt inga problem med, så det ska nog funka.

Här kommer mitt lördags kvälls pyssel som garanterat är handgjort(hand made) by mee...hahahaha det kanske syns......och jag lovar, det är inte ett enda stift från en häft apparat i skapelsen. Nu ska jag försöka mig på en ljusstake med Lars Winnebäcks fina text rader på.....Vad säger ni om det då !!!! OOOOOtrooolig pyssel stuga här på Malmgatan

Är den inte söt så säg.....Tror nog att den andra jag ska göra blir lite bättre. Detta är liksom prottotypen  ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0