MYYYYYYS.....

Sådär ja...Nu var julen framställd, bara granen kvar att ta in. Fast det måste jag nog vänta med annars tror väl folk att man aldrig fått haft gran när man var liten.....

Fast granen är ialla fall pricken över i, säga vad man vill men så är det. Proppad med kulor(i samma färg) och fullt med paket under...så ska det vara. Japp !!

Stökat hela dagen med detta pysslande. Kutade ner på bolaget och köpte en glögg 5 i 6.....Då hade jag upptäkt att det inte fanns någon  hemma. PANIk!!!!  Jag skulle precis börja med att slå in några julklappar...Oxå ett måste förresten, glögg till inslagningen. Hahahaha jag hittar alltid olika anledningar att dricka glögg.

Alltså vad jäkla skitkallt det är ute då......Var ut i skogen en sväng och plockade granris. Trodde jag skulle både blåsa och frysa bort.....tur man hade långkallingarna på, hade inte suttit fel med dubbla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0