MEDUZA...???

Upp med tuppen för att åka till Avesta och sätta larm....Fortsatte till Sala för mera insättning. Där var det riktig service på dom som ägde huset vi satte upp larmet i.....Kaffe och munk sattes fram på bordet så det var bara att hugga in, sånt gillas extra mycket.....

Hem och slänga på sig springkläder. Backintervaller i dag och milen i går....Kan nästan drabbas av överträning   höhöhöhö. Kan oxå upplysa om att det var svinkallt och halv storm ute när jag sprang. Men har man smällt i sig en munkjäkel så får man fan plikta minsann !!!!

Idag på radion så spelade dom den där monster fula saken Susan Boyles nya låt Halleluleja...Jädrans vad bra hon gjorde den, så nu har jag spelat den hela kvällen här hemma på värsta höga volymen + att jag även spelat Eddie Meduza, Winnerbäck och som grädde på moset så blev det minsann lite Lasse Stefanz oxå.....Satan vilken blandning. Det värsta av allt är väl att jag kan texterna på Meduzas snuskvisor, så jag klämmer i som en dåre i varje refräng med hög röst. Tur att grannen Rogga är som han är....Annars hade han väl ringt 112 för länge sedan   =)

Meduza...??? Vart gick det fel  hahahahahahaha

I morgon ska jag väl spela Lady GaGa och andra topp hits så man slipper idiotförklaras.......
Äh nu kommer jag ju ihåg.....Jag ska minsann spela julmusik och dricka glögg hela dagen i morrn. Stakarna ska fram, kulorna ska putsas och nötter ska knäckas.....Inte som ni tror snuskhummrar, utan en helt vanlig julpyssel dag för mig(och hasse)  ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0